Straipsniai ir naujienos

Apie kompiuterius ir ne tik

Papildų sportui pasirinkimas

Maisto papildai sportui suteikia nemažai naudos, bet, deja, ne visiems. Kai kuriems sportuojantiems maisto papildai nepadeda, netgi priešingai, pridaro įvairiausių bėdų. Taip dažniausiai yra dėl pačių žmonių kaltės ir nesupratimo.

Visų pirma, maisto papildai sportui – tai sportininkams (tiek mėgėjams, tiek profesionalams) skirti maistą papildantys preparatai, kuriuose yra tam tikrų medžiagų koncentratai, kompensuojantys netinkamą mitybą ar tiesiog tų medžiagų trūkumą organizme. Dažniausiai daroma klaida yra ta, kad pernelyg pasitikima maisto papildais ir sumaišoma, jog tai tik maistą ir mitybą papildantis priedas, o ne maisto pakaitalas. Deja, vis dar labai didelis kiekis žmonių vartodami maisto papildus tinkamai nesirūpina savo mityba ir viską palieka papildams. Kaip bebūtų, tai klaidinga nuomonė, kurios pasekmės būna pakankamai skaudžios.

sport1Kiekvieni papildai yra skirtingi. Įdomu tai, kad kai kurie sportininkai mėgėjai rekomenduoja savo pradedantiesiems draugams būtent tokius pačius maisto papildus, kokius naudoja ir patys, tačiau net ir maisto papildai sportui ne kiekvienam tinka. Taigi, vadovautis daugumos nuomone tikrai nėra geriausias pasirinkimas. Tiesa, kartais patyręs draugas tikrai gali parekomenduoti gerus maisto papildus, tačiau jis turi pasidomėti apie Jūsų mitybą, fizinį aktyvumą ir kitomis Jūsų savybėmis.

Tikėtis itin greito rezultato taip pat nevertėtų. Jei manote, kad maisto papildai sportui jau po poros dienų suteiks tokį poveikį kaip vaizdo reklamose, klystate. Visų pirma, maisto papildai veikia lėtai. Greitas veikimas sukeltų šoką Jūsų organizmui, kuris galėtų peraugt į rimtas ligas. Priklausomai nuo pačių pačių papildų rezultatas gali būti matomas po mėnesio ar net ilgesnio laiko. Taigi, jei vis dar nematote siekiamo rezultato nemeskite papildų ir neieškokite kitų – tiesiog turėkite kantrybės. Tiesa, jei per papildų aprašyme nurodytą laikotarpį nepastebite jokių pasikeitimų – galite pradėti mąstyti apie kitus papildus arba pasidomėkite, gal ką atliekate ne taip kaip reikia.

Nepasiekdami norimo rezultato kai kurie sportininkai nusprendžia didinti normas. Tai labai didelė klaida. Būtina griežtai paisyti papildų etiketėje nurodyto kiekio, kuris dažniausiai yra pagrįstas tyrimais, kuriuose dalyvauja specialistai, mokslininkai. Vartodami per mažais kiekiais greičiausiai nepasieksite jokio teigiamo rezultato, o perdozuodami gausite per didelį kiekį medžiagų, kurios gali būti nespėjamos šalinti iš organizmo ir jame kaupsis bei kimš kraujagysles ar kitus svarbius kelius Jūsų organizme. Taip pat, yra specialūs maisto papildai sportui, kurie suteikia greitą ir trumpalaikį poveikį, tačiau vėliau juntamas itin stiprus pervargimas, visiškas jėgų išsekimas.

Be viso to, reikėtų žinoti, kada geriausia naudoti maisto papildus. Dažniausiai maisto papildai sportui nenaudojami prieš miegą, kadangi tai gali iššaukti nemigą. Įprastai papildų etiketėse yra nurodyti tinkamiausi vartojimo laikai paroje, tad gerai įsiskaitykite į nurodytą informaciją, kad pasiektumėte geriausią įmanomą rezultatą.

Maisto papildai sportui rekomenduojami daugumai aktyviai laisvalaikį leidžiančių ir sporto klubus mėgstančių žmonių, kurie nori sustiprinti savo organizmą ar padailinti kūno formas. Visai nepriklausomai nuo to, Jūs vyras ar moteris, maisto papildai sportui, kuomet yra vartojami pagal nurodytas taisykles ir paisant visų rekomendacijų, gali gerokai palengvinti Jūsų gyvenimą, pakelti jo kokybę ir, svarbiausia, suteikia galimybę padidinti pasitikėjimą savimi. Be kita ko, maisto papildai yra puiki galimybė papildyti savo organizmą trūkstamomis medžiagomis, o ne tik riebalus pakeisti raumenimis ar tiesiog numesti bereikalingus kilogramus. Taigi, maisto papildai sportui turi ne vieną naudingą funkciją.